zondag 19 februari 2017

Week 7 waar iedere dag hardlopen ophield

Maandag ben ik een rondje gaan lopen direct uit het werk. Een klein rondje van 2,85 km vooral over zand.
Ging best lekker ondanks de 10 km van zondag (Groet uit Schoorl). Mijn benen waren wel een beetje moe maar verder voelde het goed.

Dinsdag ben ik een keer naar Utrecht gegaan was de donkere loopjes in Soesterberg wel een beetje zat. Auto in Den Dolder neerzetten en met de trein naar Utrecht Centraal. Vandaar de Catherijnesingel op en rondje langs het water. Bij de Tolsteegsingel ging het mis. Pijn in mijn voet. Kon mijn voet niet meer normaal afwikkelen zonder pijn. Dus tussendoor gewandeld en gerekt maar niets hielp. Uiteindelijk op een bankje schoen en uit en die opnieuw aangedaan. Ook dit zonder resultaat. Het rondje na 5 km dus maar afgeklokt zonder dat ik de nieuwe Moreelsebrug had gelopen wat wel het doel was van dit rondje.

Inmiddels is het zondag en kan ik nog steeds niet hink of pijnvrij lopen. De pijn is wel minder erg als dinsdag/ woensdag maar fijn is het nog steeds. Er lijkt een spierknoop bij de bal van voet te zitten recht onder de kleine teen. Als ik deze eruit masseer met de roller en de sqaushbal gaat het daarna wel beter. Ook staat de  kuit behoorlijk strak. Of dat komt door de vreemde manier van lopen die ik er nu op na hou of dat het een onderdeel van de blessure is, is mij niet duidelijk. Kortom voorlopig zal ik het rustig aan moeten doen en zit hardlopen er niet in. Boehoe!
Het lijkt me duidelijk mijn streak is ten einde gekomen na 82 mooie dagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten